Skip to content

Çünkü Bazı Olaylar Olur

Spectralink’in mobil iletişim cihazları portföyü, şirketlerin yeni iş fırsatlarından yararlanırken benzersiz bir müşteri deneyimi sunmalarını sağlar. Ve şimdi bakım hizmetlerimiz, müşterilerin mobil yatırımlarını en üst düzeye çıkarmasına yardımcı oluyor.

Gelişmiş, genişletilmiş kapsam

Müşterilerin genellikle hasarlı bir ahize, sıvı hasarı, yedek ahizelerde daha hızlı geri dönüş veya çalışma saatleri içinde veya mesai saatleri dışında acil teknik desteğe ihtiyaç duyma gibi benzersiz gereksinimleri vardır.

Müşteriler artık, yatırımları için ihtiyaçlarınıza en uygun SpectraCare programının ek faydalarını etkinleştirecek bir SpectraCare veya SpectraCare+ programı satın alma seçeneğine sahiptir.

DÜZENLİ UZMAN DESTEĞİ

HIZLI, ETKİLİ CİHAZ DEĞİŞİMİ

iş aksamasını önlemek için (Tamamen yenilenmiş cihaz)

KİŞİYE ÖZEL DESTEK

ve sektörün en deneyimli mobil teknoloji uzmanlarından rehberlik

KUSURSUZ İŞ SÜREKLİLİĞİ

tüm Spectralink mobil ortamlarında

Ne sunabiliriz:

SpectraCare

SpectraCare, standart cihaz garantisini aşağıdaki hizmetlerle genişletir:

  • Spectralink Sertifikalı iş ortaklarından 8 x 5 teknik destek Pzt – Cum
  • Su hasarı kapsamı
  • RMA’lar ahizenin alınmasından bir iş günü sonra gönderilir

SpectraCare+

SpectraCare+, görev açısından kritik ortamlarda bulunan ve teknik servis ve destek taleplerine öncelikli yanıt verilmesi gereken kuruluşlar için idealdir. SpectraCare+, aşağıdaki yükseltmelerle SpectraCare ile aynı genişletilmiş kapsamı sunar:

  • Doğrudan Spectralink destek uzmanlarından sistem için mesai saatleri dışında teknik destek
  • Hasarlı ahizeler için RMA’lar bir sonraki iş günü gönderilir
  • Kazaen Oluşan Hasar Örn. düşürüldü veya ekranı çatladı

Wi-Fi El Cihazlarına Genel Bakış için SpectraCare

Dili seçiniz

DECT Altyapısına Genel Bakış için SpectraCare

Dili seçiniz

DECT El Cihazlarına Genel Bakış için SpectraCare

Dili seçiniz

BİZE ULAŞIN

Spectralink’in mobil iş gücünüzü nasıl güçlendirebileceğini öğrenin.

Back To Top