Skip to content

Perakende

Olağanüstü alışveriş deneyimleri sunmak için perakende personelinizi güçlendirin

Akıllı telefonlardan ürün ve fiyat bilgilerine erişen bu kadar çok müşteriyle perakendeciler, çalışanlarını hepsi bir arada mobilite araçlarıyla donatmanın ne kadar önemli olduğunun farkına varıyor. Personeli, gelişmiş perakende uygulamalarını çalıştıran çok yönlü Spectralink cep telefonlarıyla güçlendirmek akıllı bir iştir çünkü:

 

  • Olağanüstü mağaza içi iletişim sağlar
  • İçgörü açısından zengin müşteri deneyimlerini kolaylaştırır
  • İşbirliğini ve üretkenliği artırır
  • İş akışlarını ve genel işlemleri kolaylaştırır
  • Acil durumlarda işçileri güvende tutar

Sorunsuz bir çok kanallı stratejiyle ilerleyin

Spectralink geleceğe odaklı cep telefonları, perakende satış görevlilerinin mağazanın önündeki hantal telefondan uzaklaşmasına ve işlerini yapmak için özgürce hareket etmesine yardımcı olur. Cep telefonlarımız özellikle perakende kullanım için üretilmiştir ve önde gelen perakende uygulamaları ve yenilik ortaklarıyla sorunsuz bir şekilde entegre olur. Bu nedenle Lowe’s, Macy’s, Kroger ve Meijer gibi büyük perakendecilerin tercihi biziz. Gelişmiş perakende akıllı telefonlarımız, çalışanlarınızın şunları yapmasını kolaylaştırır:

 

  • Kristal netliğinde bağlantılarla arama yapın
  • Ürün ve envanter bilgilerini kontrol edin
  • Ürünleri çevrimiçi olarak veya diğer mağazalarda bulun
  • Alımları ve teslimatları planlayın
  • Satış işlemlerini tamamlayın
Perakendeciler perakende mobilitesini nasıl deneyimliyor?

64%

ARTAN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ GÖZLEMLEYİN

53%

İYİLEŞTİRİLMİŞ ÇALIŞAN EĞİTİMİNİ RAPORLAYIN

42%

ÇALIŞANLARIN MORALİNİN GELİŞTİRİLDİĞİNİ SAYIN

65%

YÜKSEK SATIŞ GELİRİNİ GÖRÜN

Spectralink, Mobiliteyi Eğitim İçin Nasıl Çalıştırır?

İletişim
Personele işbirliği yapmak ve alışveriş deneyimini geliştirmek için araçlar sağlamak

Üretkenlik
Envanter yönetimini, fiyat kontrollerini ve sipariş karşılamayı daha verimli hale getirme

Güvenlik
Çalışanların acil durumlar için hızlı bir şekilde yardım çağırmalarına izin verme

İletişim

Spectralink perakende mobil cihazları, personeliniz arasındaki işbirliğini büyük ölçüde geliştirir. Ayrıca ekibinizin müşterilerle iletişim kurmasını ve müşterilere yardımcı olmasını çok daha kolaylaştırır. Çalışanlar kristal netliğinde ses kalitesiyle mağazanın herhangi bir yerinden çağrı alabilirler. Ayrıca, ürünler, fiyatlandırma, promosyonlar, envanter seviyeleri ve teslimat seçenekleri hakkında telefonlarından anında erişim sağlayarak alışveriş yapanlara değerli içgörüler aktarabilirler.

Üretkenlik

Spectralink cep telefonları, perakende satış ekibine çok kanallı satışları desteklemek için ihtiyaç duydukları araçları sağlar. Önde gelen perakende uygulamalarıyla entegrasyon ve Bas-Konuş ve isteğe bağlı yerleşik tarayıcı gibi özellikler sayesinde, telefonlarımız çalışan eğitimini basitleştirir ve personelinizin günlük görevleri yönetmesini kolaylaştırır. Ayrıca ekibinizin envanteri yönetme, fiyat kontrolleri yapma, ürünleri bulma ve BOPIS siparişlerini yerine getirme şeklini basitleştirerek üretkenliği en üst düzeye çıkarırlar.

Güvenlik

Spectralink SAFE, çalışanların hızlı bir şekilde yardım çağırmasına olanak sağlamak için iletişim altyapınızla entegre olur. Telefonlarımızdaki panik düğmesiyle birlikte sistem, çalışanların dağınıklık gibi temel şeyler veya şüpheli müşteri etkinliği veya aktif tetikçiler gibi daha ciddi sorunlar için yardım istemesine olanak tanır. Çalışanlar, özellikle de yalnız çalışanlar, yardımın yalnızca bir düğmeye basmak kadar yakın olduğunu bilmenin rahatlığını yaşıyor.

Spectralink, Mobiliteyi Eğitim İçin Nasıl Çalıştırır?

Marka sadakati

  • Müşteri deneyiminizi geliştirin
  • Mağaza içi yardımı kişiselleştirin
  • Görüşmeleri ve teklifleri özelleştirin
  • Satış kanalları konusunda esnek olun

Satış Büyümesi

  • Daha hızlı, daha kolay ödemeyi kolaylaştırın
  • Uygun teslimat seçenekleri sağlayın
  • Alışveriş seçeneklerinden oluşan “sonsuz bir koridor” sunun
  • Kusursuz bir çok kanallı deneyim yaratın

Elit Hizmetler

  • Gerçek zamanlı içgörüleri müşterilerle paylaşın
  • İletişimi ve işbirliğini artırın
  • Görev yönetimini basitleştirin
  • Ürün görünürlüğünü iyileştirin

Cep telefonlarının perakende müşteri deneyimlerini dönüştürmesinin 3 yolunu öğrenin.

Ekibiniz için hangi çözümlerin doğru olduğunu öğrenmek için Etkileşimli Karar Ağacımıza bakın.

Back To Top