Spectralink Versity Akıllı Telefonda TigerConnect uygulamaları
TigerConnect, bakım ekibi işbirliğinin gerçekleştiği, hasta iletişiminin geliştiği ve bilginin parmaklarınızın ucunda olduğu, sağlık hizmetlerini herkes için her yerden kolaylaştırdığı yerdir.
Spectralink Versity akıllı telefon serisiyle birleştirildiğinde, doktorların, hemşirelerin ve tüm bakım ekibinin herhangi bir zamanda herhangi bir yerden kurum çapında hızlı ve verimli bir şekilde işbirliği yapmasını ve bilgiler üzerinde hareket etmesini mümkün kılıyoruz. Spectralink ve TigerConnect, sağlık hizmetleri mobilitesini çalışır hale getirir.
TigerFlow+ Kişileri ve verileri birbirine bağlayın
Sağlık hizmetlerinin en kapsamlı, tepeden tırnağa iletişim dönüşümünü sağlamak için hepsi bir arada platform çözümü olan TigerFlow+ ile ekiplerinizin işbirliği yapma şeklini sonsuza kadar değiştirin. Daha hızlı iş akışları, daha düşük maliyetler ve hastalar için daha iyi bakım için tesislerinizi, verilerinizi, personelinizi ve hatta hastalarınızı tek bir ağ üzerinde birbirine bağlayın.
Özellikler
• ESK Entegrasyonu
• Hemşire Çağrısı Entegrasyonu
• Laboratuvar Entegrasyonu
• Görüntü Sonuçları
• Yükseltilmiş Mesajlaşma
TigerText Metinlerinizi koruyun
TigerText Essentials, Versity cihazınızda güvenli tıbbi metin mesajlaşması sağlayarak HIPAA uyumluluğunu kolaylaştırır, HITRUST sertifikalıdır ve klinisyenler ile bakım ekiplerinin metin mesajları yoluyla her yerden, her zaman güvenli bir şekilde iletişim kurmasına olanak tanır.
Özellikler
• Güvenli Mesajlaşma
• Öncelikli Mesajlaşma
• Yayın mesajı
• Hızlı cevap
• Güvenli Ekler
• Teslimat onayı
TigerTouch Hastalarla bağlantı kurun
Bir sağlık hizmeti sağlayıcısının Versity cihazındaki TigerTouch, klinisyen sağlık tesisinin neresinde olursa olsun, herkesin her an etkileşim kurması için kolay ve uygun bir yol sağlayarak sağlık uzmanları ve hastalar arasındaki iletişimi başlatır. Klinisyenler, bir konuşma başlatmak için sağlayıcı ve hasta modları arasında hızla geçiş yapabilirken, hastalar sağlayıcılarla portallar veya şifreler olmadan konuşabilir. Bir Spectralink akıllı telefon üzerindeki TigerTouch, sağlık bakımınız sırasında hastalarla kişisel bağlantınızın asla kopmamasını sağlar
tesis, memnuniyeti artırma, sonuçları iyileştirme.
Özellikler
- TigerTouch “tipik olarak hasta portallarında bulunan engelleri ortadan kaldırıyor. Basit bir SMS bağlantısı, hastaları güncellemeleri paylaşabilecekleri ve sorular sorabilecekleri, ekler gönderip alabilecekleri ve bakım ekibinin önemli üyeleriyle sohbet edebilecekleri güvenli, şifreli bir görüşmeye yönlendiriyor. Bu mesajlar sayesinde hastabakıcılar, TigerConnect aracılığıyla hastalarıyla iletişimlerini asla kaybetmeden hastanedeki tüm iş akışlarını yönetmek için amaca yönelik, sağlam, hepsi bir arada bir sağlık hizmeti akıllı telefonuna sahip olduklarından emin olabilirler.
- Kullanışlı, HIPAA Uyumlu Hasta Görüşmeleri
- Basit bir randevu hatırlatma uygulamasından çok daha fazlası olan TigerTouch, bakım uzmanlarına şifrelenmiş ve kolayca arşivlenmiş hassas bilgileri hastalarla paylaşmanın güvenli ve kullanışlı bir yolunu sunar.
Versity 95/96 Serisi ile uyumlu
Spectralink, klinisyenlere Versity 95/96 klinik mobilite çözümümüzle daha iyi hasta bakımı sunma gücü veriyor. Versity 95/96 kurumsal sınıf akıllı telefonumuz, birden çok aletinizi tek bir çok amaçlı cihaza basitleştirir, ustalıkla
tek bir birleşik çözüm için hastanenizin veya bakım tesisinizin iletişim sistemiyle entegre. Artık, ihtiyacınız olan kişilere ihtiyacınız olduğu anda anında, güvenilir ve güvenli ses, metin veya diğer uyarılarla ulaşabilirsiniz. Versity 95/96, optimum hasta başı bakımı için en zorlu klinik dayanıklılık gereksinimlerini karşılarken klinisyenlere ihtiyaç duydukları verilere, ekiplere ve araçlara gerçek zamanlı erişim sağlayarak hasta başında geçirilen süreyi artırır ve hasta sonuçlarını iyileştirir.
Versity 92 Serisi ile uyumlu
Klinik dışı çalışanlar, sağlık iş gücünüzün büyük bir bölümünü oluşturur. Yoğun bir sağlık hizmeti ortamında görevleri, hasta iş akışlarını ve bakımı etkili bir şekilde yönetmek, zamanında eylem, gelişmiş üretkenlik ve daha fazla hasta memnuniyeti ve sonuçları sağlamak için hayati önem taşır. Tüm bunları, güvenilir ses kalitesine sahip, taşıması kolay bir mobil cihazda yapmak, çalışan memnuniyetinin ve başarısının kritik bir parçası olan insan bağlantısının ve iletişiminin her zaman kullanılabilir olmasını sağlar.