Spectralink Versity Akıllı Telefondaki Allscripts uygulamaları
Bir Versity akıllı telefon üzerindeki Allscripts, hemşirelerin ve diğer klinisyenlerin bakım noktasında hasta bilgilerini incelemesine ve girmesine izin vererek, iş akışı verimliliklerini iyileştirerek, kaliteli sonuçları yönlendirerek ve gerçek zamanlı hasta bakımını ve belgelemeyi destekleyerek sağlık hizmetleri mobilitesini işler hale getirir.
Sunrise Mobil
Sunrise Mobile, Allscripts EPR’ye bağlanan, iş akışları, hasta verileri ve tümü önde gelen Versity akıllı telefonunuzdan eylemler gerçekleştirme yeteneği sağlayan bir klinik uygulamadır.
Allscripts web sitesinden: EPR’de bulunan veriler sorunsuz bir şekilde Versity cihazlarına akar ve bunun tersi de geçerlidir. Kullanıcılar akış şemalarını güncelleyebilir, görevlerin tamamlandığını kaydedebilir (ilaç uygulaması dahil), sonuçları ve yaşamsal belirtileri dinamik grafik görünümlerde gözden geçirebilir ve hastaya karşı kaydedilen tüm klinik belgeleri gözden geçirebilir. Doktorlar ve reçete yazanlar ayrıca teşhis siparişleri verebilir ve ilaçları reçete edebilir, mobil uygulamadan hastanın kaydına notlar oluşturabilir ve bunları kaydedebilir ve güvenli sağlık mesajlarını okuyup gönderebilir.
Sunrise Mobile, Versity cihazınızdaki tüm önemli klinik bilgileri sunar:
Yuvarlama Aracı
• Hasta Listesi Yönetimi/Hasta Bul
• Hasta Özeti
• Sonuçlar
• Emirler
• Sorun Listesi
• Giriş ve Çıkış
• Alerjiler
• Hasta bilgisi
• Görüntüler
İletişim
• Güvenli Sağlık Mesajlaşma Gelen Kutusu
• Belge Güncelleme: Belgelerin hızlı bir şekilde görüntülenmesini sağlar
• Bana Bildir: Her hasta için ayrı bir katılım bildirimi
• Hastane Bildirimleri: Merkezi bir kontrol panelinden, BT Yöneticisi sistem kullanıcılarına mesajlar iletebilir
Bakım noktası
• İlaç barkod yönetimi
• İş listesi görev yönetimi
• Klinik gözlem belgeleri
Allscripts® Hasta Akışı
Bir Versity akıllı telefon üzerindeki Allscripts® Patient Flow, hastane destek personeline doğrudan Allscripts® Patient Flow masaüstü uygulamasıyla arayüz oluşturan bir mobil çözüm sağlar. Temizlikçiler ve hamallar gibi ekiplere aşağıdaki yetenekleri sağlar:
• Atanan iş bilgilerini gözden geçirin
• İş durumunu “devam ediyor”, “gecikmeli” veya “tamamlandı” olarak güncelleyin
• Süpervizörlerden gelen mesajları alın ve yanıtlayın
• Yeni işler ve mesajlar için push bildirimi/sesli uyarı alın
• Vardiya Giriş ve Çıkışı
• Devam Etme/Kapanma Molası
Versity 95/96 Serisi ile uyumlu
Spectralink, klinisyenlere Versity 95/96 klinik mobilite çözümümüzle daha iyi hasta bakımı sunma gücü veriyor. Versity 95/96 kurumsal sınıf akıllı telefonumuz, birden çok aletinizi tek bir çok amaçlı cihaza basitleştirir, ustalıkla
tek bir birleşik çözüm için hastanenizin veya bakım tesisinizin iletişim sistemiyle entegre. Artık, ihtiyacınız olan kişilere ihtiyacınız olduğu anda anında, güvenilir ve güvenli ses, metin veya diğer uyarılarla ulaşabilirsiniz. Versity 95/96, optimum hasta başı bakımı için en zorlu klinik dayanıklılık gereksinimlerini karşılarken klinisyenlere ihtiyaç duydukları verilere, ekiplere ve araçlara gerçek zamanlı erişim sağlayarak hasta başında geçirilen süreyi artırır ve hasta sonuçlarını iyileştirir.