Skip to content

İŞ GÜCÜ ÇÖZÜMLERİ

Satışları artıran perakende mobilite çözümleri

Çoklu kanala geçmenin kolay yolu

Bir satıcı olarak, çok kanallı bir dünyada başarılı olmak, Spectralink mobil cihazlarıyla çalıştığınızda doğal olarak gelir. Çözümlerimiz, çevrimiçi ve mağaza içi iş akışlarınızı düzene sokmanıza, iletişimlerinizi dönüştürmenize ve müşterilerinize daha fazlası için geri gelmelerini sağlayan içgörü açısından zengin deneyimler sunmanıza yardımcı olmak için önde gelen perakende uygulamalarıyla sorunsuz bir şekilde entegre olur.

Perakende müşterileri memnun eden mobilite araçları

Önde gelen perakende uygulamaları ve teknoloji araçlarıyla sorunsuz bir şekilde entegre olan Spectralink mobil cihazları, perakende çalışanlarına şu konularda yardımcı olur:

Kristal netliğinde ses kalitesiyle daha iyi hizmet sunun
Müşterilere satış noktasında yardımcı olmak
Envanter veya ürün bilgilerini kontrol edin
Ekip arkadaşları ve müşterilerle kişisel bağlantılar kurun
Hızlı yanıt süreleriyle güvende kalın
Serbestçe gezinin ve görevleri daha kolay yönetin

Rakipsiz Ses Kalitesi

Spectralink Ses Kalitesi Optimizasyonu (VQO), perakende ekibinizin hiçbir çağrıyı düşürmemesini ve müşteriler ve iş arkadaşlarıyla net bir şekilde iletişim kurmasını sağlamak için ağınızla yerel olarak entegre olur. Bu, müşteri sadakatini teşvik eder ve iş akışı verimliliğini artırır.

 

Daha Fazla

BOPIS Entegrasyonu

Müşterileri memnun etmek için BOPIS (online satın al, mağazadan teslim al) ve kaldırım kenarından teslim alma siparişlerini hızlı ve doğru bir şekilde yerine getirmeniz gerekir. Çözümümüz sayesinde, online sipariş geldiğinde mağaza çalışanlarınız anında bilgilendirilir, böylece siparişi doldurabilir ve teslim almaya hazırlayabilirler.

 

Daha Fazla

Personel ve Müşteri Güvenliği

Hem personelinizi hem de müşterilerinizi her zaman güvende tutmanız çok önemlidir. Spectralink, personelinizin güvenlik personeline riskleri sessizce bildirmesine yardımcı olur, böylece hemen yardımcı olabilir ve/veya destek isteyebilirler. Güvenlik özelliklerimiz arasında panik butonu, yerleşik hareket dedektörleri ve Bas-Konuş (PTT) özelliği bulunmaktadır.

 

Daha Fazla
Envanter yönetimi ve fiyatlandırma

İş arkadaşlarınız her gün aynı soruyu duyuyor: “Bu stokta var mı?” Artık müşterilerinizi asla tahminde bırakmak zorunda kalmıyorlar. Yerleşik tarayıcılarımız ve önde gelen uygulama entegrasyonumuz sayesinde, mağazanızdaki, yakındaki bir konumdaki veya bölgesel bir depodaki ürünleri bulmak kolaydır. Çalışanlarınız da sipariş karşılamayı kanallar arasında yönetebilir, böylece müşterilerinizin istediklerini anında sipariş edebilirler!

Müşterilerinize daha iyi hizmet verebilmek için çalışanlarınızın öncelikleri yönetmesi ve koordinasyonu geliştirmesi için ideal bir yol sunuyoruz. Çalışanlarınız görevleri mobil cihazlarında alır ve tamamlandığında güncellemeler gönderir. Mağaza yöneticileri, mağaza içi hizmeti daha iyi yönetebilmeleri için personel verimliliği hakkında da raporlar alır.

Telefonlarımız, çalışanların envanteri yönetmesine ve müşterilerle bağlantı kurmasına yardımcı olmanın yanı sıra, ekibinize derinlemesine analiz yapmanıza ve daha karlı operasyon kararları almanıza yardımcı olan değerli iş zekasına (BI) erişim sağlar. Örneğin, promosyonlar, envanter ve çeşitler gibi şeylerin etkisini takip edebilirsiniz.

Kişisel, mağaza içi yardım

Müşteriler, yardım beklemek zorunda kaldıklarında sabırlarını çabuk kaybederler. Bizim çözümümüzle, ekibinizin haberdar olması için telefonlarında veya bir alışveriş reyonunda bir düğmeye basmaları yeterlidir. Algılama teknolojisi, çalışanlarınızın onları hızlı bir şekilde bulmasını ve ihtiyaçlarını karşılamasını sağlar. Ayrıca, satışları artırmak için personeli ne zaman artırmanız gerektiğini bilmeniz için müşteri etkinliğine ilişkin içgörüler sağlayan bulut tabanlı raporlar da alabilirsiniz.

Akıllı arama yönlendirmemiz, müşterilerle hızlı bir şekilde etkileşim kurmanıza ve VIP’lere beyaz eldiven hizmetleri sunmanıza yardımcı olur. Sorguları hızlı bir şekilde doğru departmana yönlendirmenize ve ayrıca bekletme süreleri ve çağrı terk oranları hakkında veri toplamanıza yardımcı oluyoruz.

Uygulama Entegrasyonu

İş ortaklarımız, önde gelen üçüncü taraf mobil perakende uygulama geliştiricileridir. Ancak kendi uygulamalarınızı geliştirmek istiyorsanız, Spectralink’in sorunsuz entegrasyon ve performans için uçtan uca perakende çözümlerinin uygulanmasına ve devreye alınmasına yardımcı olan deneyimli perakende entegratörleri ile çalıştığını bilmekte fayda var.

Merkezi Cihaz Yönetimi

AMIE® (Kuruluş için Gelişmiş Mobil Zeka), tüm mobil cihaz filonuz için üstün işlevsellik ve performans sağlayan, yerel, merkezi bir cihaz yönetim panelidir. AMIE, perakende satış cihazlarını gerçek zamanlı olarak izler ve potansiyel sorunları proaktif olarak gidermek için değerli analizler sağlar. Ekibinizin performansını optimize etmenin ve müşterilere daha etkin hizmet vermenin ideal bir yoludur.

Birleşik İletişim

Birleşik İletişime gerçekten sahip olmak için, perakende satış ortaklarınızın ihtiyaçları için özel olarak üretilmiş cihazlara ihtiyacınız var. Spectralink cep telefonları, ekibinizin değerli verilere erişmesine, çeşitli uygulamalarda işbirliği yapmasına ve mağazadaki ve konum ağınızdaki iş arkadaşlarınızla yakın bağlantılar kurmasına yardımcı olur. Hepsini bir araya getirin ve üstün bir müşteri deneyimine ve daha karlı bir operasyona sahip olun.

Back To Top