BOPIS Çözümüyle Mağaza ve Araba Kenarında Teslimatı Kolaylaştırın
Bugün perakendeciler, müşteri beklentilerini karşılamak için BOPIS modelini benimsiyor. Çevrimiçi satın alın, mağazadan teslim alın veya BOPIS, perakendeciler için mağaza içi yaya trafiğini artırmanın ve çevrimdışı ve çevrimiçi deneyimlerini birbirine bağlamanın mükemmel bir yoludur. Bazen tıkla ve topla olarak adlandırılan seçenek, perakendeciler devam eden koronavirüs pandemisi ile mücadele ederken dünya çapındaki son koşullar tarafından güçlendirildi.
Bir BOPIS teklifine sahip olmak neden bu kadar önemli?
Müşterilerinizin her iki dünyanın en iyisine, çevrimiçi alışverişe ve şahsen teslim almalarına olanak tanır. Kendi evlerinin rahatlığında alışveriş yapabilirler, nakliye ücreti ödemek zorunda kalmazlar ve normalde ertesi gün teslim alabilirler.
BOPIS, artan çevrimiçi etkinlik ve satışlara yol açar
Fiziksel mağazaları olan ilk 500 perakendecinin %43,7’si BOPIS – Dijital ticaret 360
Müşteriler BOPIS seçeneğini 4 kat daha fazla seçiyor ve toplam perakende siparişlerinin %40’ı artık BOPIS – Kibo ticaret verileri
Ve artan memnuniyet
Tüketicilerin %83’ü alışveriş yaparken rahatlığı daha önemli buluyor ve %70’i BOPIS’in alışveriş deneyimlerini iyileştirdiğini söylüyor –NRF.
Ankete katılan müşterilerin %65’i nakliye ücretlerini karşılamak için BOPIS’i kullandı. –Invescro
Spectralink anahtar teslim bir BOPIS çözümü yarattı
Üstün kurumsal mobil cihazlarımızdan yararlanan Spectralink, perakendeciler için son derece işlevsel, esnek ve kanıtlanmış bir BOPIS çözümü sunar. Hepsi bir arada kurumsal akıllı telefonlar, sipariş yönetimi ve envanter sistemi entegrasyonu, BOPIS uygulama iş akışı, telefon altyapısı becerileri, uygulama hizmetleri ve tek iletişim noktası desteğinden Spectralink, haftalar içinde tamamen işlevsel bir BOPIS çözümü sunabilir.